Çfarë duhet të hani për muskuj të çastit?
Lëndët ushqyese në këto ushqime, të kombinuara me sport, stimulojnë masën e muskujve.

Gjiza
Ky produkt i qumështit gjithashtu shfaqet në listën e ushqimeve dietale dhe listën e ushqimeve për rritjen e muskujve. Ata që ushtrojnë duhet ta konsumojnë atë për shkak të sasisë së lartë të kazeinës në përbërje – proteinë e qumështit që zbërthehet ngadalë. Gjiza gjithashtu përmban baktere që ndihmojnë trupin të thithë lëndët ushqyese më lehtë nga ushqimet e tjera.

BIMËT BISHTAJORE
Nëse vendosni të bëni një pushim nga proteina shtazore, atëherë sigurohuni që të përfshini ato me prejardhje bimore, përndryshe nuk do të jeni në gjendje t’i rezistoni stërvitjes, aq më pak të pomponi muskujt tuaj. Bishtajoret si fasulet, thjerrëzat, bizelet, janë të pasura me proteina, karbohidrate dhe vitamina dhe minerale esenciale.

VEZËT
Ato janë të lira dhe të lehta për t’u përgatitur, dhe janë të pasura me lëndë ushqyese dhe proteina – 6 gram në një vezë me madhësi mesatare. Ato përmbajnë nivele të larta të mineraleve si zinku, hekuri, seleni dhe kalciumi.

MISHI I PULËS
Burimi më pak yndyror i proteinave të pastra. Por bifteki i zier për drekë mund të jetë i mërzitshëm, kështu që përdorni erëza të ndryshme për të ndryshuar shijen.

TËRSHËRA
Tërshëra ofron më shumë se 58 gram karbohidrate në një porcion prej 90 gram, përmbajnë beta-glukan që rregullon nivelin e sheqerit në gjak dhe kështu do të siguroheni që kafjalli të ju mbajë të ngopur deri në drekë.

PLUHUR PROTEINIK
Është e qartë pse është në listë, dhe do të jetë i dobishëm veten në situata kur nuk keni kohë të arrini tek materiet ushqyese që shërbejnë si ndërtues të njësive muskulore. Proteina pluhur është e shkëlqyeshme për ndryshimin e shijes së vakteve të rregullta, shtojeni në petulla, smuthe ose pijeni të pastër.

SALMONI
Acidet yndyrore omega-3 janë të shkëlqyera për zemrën, por ato gjithashtu mbrojnë muskujt nga dëmtimi duke rritur aftësinë e tyre për të ndërtuar masë muskulore mbi aminoacidet. Salmoni vjen në një paketë me proteinat.
Minuesi (Kuinoa)
Sasia e karbohidrateve duhet të jetë e lartë nëse doni ndërtimin e shpejtë të muskujve, por kjo nuk do të thotë oriz dhe vetëm oriz. Kuinoa është një burim i shkëlqyeshëm i ushqyesve që shërbejnë si blloqe ndërtimi për muskujt – vitamina B6, hekuri, magnezi, dhe në vetvete përmbajnë proteina.

BËRTHAMAT
Shtoni fruta bërthamor në porcionet tuaj për të rritur marrjen e kalorive, pasi është e pamundur të ndërtoni muskuj pa kalori – vetëm 30 gram bajame do t’ju japin 170 kalori, plus proteina, yndyra dhe fibra.