Mikromeditimi – Relaksohuni krah për krah me obligimet

Meditimi ose pastruesi i mendjes – është treguar që ul presionin e gjakut, trajton depresionin dhe ka fuqinë për të lehtësuar simptomat e SIC ose sindromës së zorrës së irrituar. As Covid-19 nuk është një justifikim më, sepse ka një mënyrë për t’u përqendruar në të tashmen, erërat, emocionet dhe pikëpamjet, pa ndjekur orët në grup. Bonus: dhe pa e izoluar veten në dhomë!

KUR  ZGJOHENI
Zëvendësoni zërin refuzues të alarmit me një tingull të bardhë si shushurima e erës. Qëndroni në shtrat për 2 minuta dhe thithni tingujt përreth jush (zogjtë jashtë, duke zhurmën e dyshemes ), ndjenjën e shtratit mbi lëkurë dhe erën e shtëpisë.

KUR PINI KAFE
Ndjeni ngrohtësinë e filxhanit në pëllëmbët tuaja dhe thithni erën e fortë. Ndiqni rrugën e gëlltitjes nga buzët, goja, fyti, barku. Sipas një studimi, ata që përqendrohen në pirjen e kafesë fillojnë ta pinë atë pa sheqer.

NËN DUSH
Banjo është një vend ideal për të praktikuar mikromeditimin. Përqendrohuni në temperaturën e ujit, tingullin e ujit, mënyrën se si rrëshqet në trup dhe, natyrisht, erën e xhelit të dushit.

GJATË SHËTITJES
Kur bëni pazare, herë pas here shikoni lart qiellin. Të shikosh lart do të të vë në një moment Zen dhe të hap perspektiva të reja mbi ty, si një ide për një drekë të ndryshme.

GJATË KREHJES SË FLOKËVE
Mendoni për çdo lëvizje ndërsa furça kalon nëpër flokët tuaj ose kur aplikoni buzëkuq. Në këtë mënyrë, ju do të ngrohni trurin tuaj përpara se të sulmohet me shumë informacione, detyra dhe afate.

GJATË GATIMIT
Ka shumë mundësi për fokus, trokitje të pjatave, ritmin me të cilin prisni, aromën e produkteve ushqimore. Nëse e shërbeni në mënyrë krijuese vaktin, është konfirmuar që do të ndjeheni më të lumtur ditën tjetër.

NËPËR SHKALLË
Shkallët janë një ushtrim i shkëlqyer fizik, si dhe mendor. Numëroni hapat ndërsa ngjiteni dhe përqendrohuni në atë se si këmbë juaj qëndron në secilin hap. Vini re koordinimin e muskujve që punojnë së bashku.

NË AUTOMOBIL
Atyre që qëndrojnë pas timonit u kërkohet përqendrim maksimal dhe vetëdijesim për momentin. Çka mendoni për zhytje më të thellë në të tashmen? Fikni muzikën, merrni frymë thellë dhe dëgjoni tinguj ritmikë emetohen nga motori dhe dridhjen e ndjerë përmes timonit.

KU SHPREHNI FALËNDERIME
Mos flisni kot, kyçni emocionet, shikoni personin tjetër në sy dhe shpjegoni se për çfarë jeni mirënjohës dhe pse.

KUR PRISNI
Merrni frymë derisa të numëroni deri në 4, mbajeni frymën dhe numëroni në 4, nxirrni frymën deri në 4, mbajeni përsëri frymën deri në 4 dhe filloni përsëri.

GJATË KAFSHTAËS SË PARË
Përqendrohuni në të gjithë përvojën, pështymën që sekretohet në gojë posa të shihni dhe nuhatni ushqimin, temperaturën e ushqimit në raport me pirunin, shpërthimin e aromave dhe strukturën e kafshimit.

PARA GJUMIT
Skanoni trupin mendërisht nga këmbët deri në skalp, nëse shfaqen ndonjë mendim, filloni përsëri. Në këtë mënyrë, ju do të pastroni mendjen dhe do të bini në gjumë më le