УМЕРЕНОСТ – Не претерувајте со објави, не претерувајте со пофални зборови. Анимирајте ја публиката повремено и повикајте се на факти што никој не може да ги оспори. Не борете се за квантитет, туку за квалитет.
НАВИКА – Чувството на нелагодност поттикнато од себепромоцијата е вообичаено. Се чувствувате како наметнувач, како измамник? Како да го надминете тоа? Едноставно, игнорирајте го, глумете дека не постои сѐ додека не се навикнете. Ако останете доследни на себе и на своето знаење, никој нема да забележи дека се срамите.
ЕМПАТИЈА – Емпатијата ви дозволува да ги видите нештата од друга перспектива – ставете се во туѓи чевли и прегледајте што сте објавиле. Ако и покрај тоа ја одобрувате содржината, тогаш, несомнено, таа е соодветна.
ПРОАКТИВНОСТ – Постојат безброј начини за претпоставените да дознаат што сте сработиле, без да се фалите. Вашето име на извештаите за работа, е-пораките за сработеното – воочете им го вашиот труд на суптилен начин.
ГЛАВНИ ПОЕНТИ – Колку побогата биографија, толку подобро? Студија од 2011 година вели дека помалку е повеќе. Главните достигнувања стануваат незначајни кога се презентираат со куп неважни. Значи не, курсот по шпански во траење од еден месец не треба да го споменувате!